با ما همراه باشید

پاکدشت

جلسه معاونین بهره برداری آبفای استان تهران برگزار شد

خبر استان :به میزبانی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران نشست ماهیانه معاونین بهره برداری آبفای استان برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون بهره برداری آبفای استان تهران و مدیران این حوزه،مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی و معاونین بهره برداری شرکت های زیرمجموعه استان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی با عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامی داشت هفته دفاع مقدس،اظهار داشت:با توجه به برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده اقدامات و فعالیت های مطلوبی در بخش بهره برداری شرکت مطابق برنامه زمان بندی شده انجام شد.

علیرضا کارگری در ادامه به بهره برداری از آبهای سطحی برای اولین بار در مناطق جنوب شرق استان تهران اشاره کرد و افزود:صددرصد منابع تامین آب شرب شهروندان جنوب شرق استان تهران از طریق چاهها و سفره های زیرزمینی در سال های گذشته تامین می شد و هم اکنون برای اولین بار با اجرای طرح های عمرانی مختلف بخشی از منابع تامین آب شهرستان های تحت پوشش از طریق آب سد ماملو انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی در بخشی از سخنان خود با بیان این که وضعیت کیفی و بهداشتی آب شرب مشترکین تحت پوشش مطلوب است،تصریح کرد:کنترل کیفی و بهداشت آب شرب شهروندان جنوب شرق استان تهران روزانه با نمونه گیری از سرچاهها،مخازن و شبکه ها و همچنین اجرای انواع آزمایشات لازم توسط کارشناسان مستقر در آزمایشگاه مرکزی انجام می شود و برای تضمین کیفیت مناسبترین روش برنامه پیشنهادی ایمنی آب سازمان بهداشت جهانی است که هم اکنون در شهرهای پیشوا،پاکدشت و قرچک در حال انجام است.

در ادامه جلسه شورای معاونین بهره برداری آبفای استان، حاضرین مباحث روز در حوزه کاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند و همچنین جهت ارتقای اهداف سازمانی و پیشبرد هرچه سریعتر طرح های آبرسانی برنامه هایی را مطرح و مصوب نمودند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.