با ما همراه باشید

اتاق خبر

رسیدگی به معیشت کارکنان منجر به تلاش مضاعف جامعه اداری می شود

خبر استان : فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: رسیدگی به معیشت کارکنان به عنوان یکی از موتورمحرکه هایی است که جامعه اداری را به تلاش مضاعف سوق می دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور پیش از ظهر امروز در اولین نشست تخصصی علمی کاربردی معیشت و انگیزش کارکنان که با حضور امیرحسین امیرخانی رئیس دانشگاه پیام نور، سرهنگ علی قرائی فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از استادان دانشگاه در محل دانشگاه پیام نور قرچک برگزار شد، افزود: برپایی کارگاههای آموزشی تخصصی در دانشگاهها در حوزه های مختلف علمی ضمن اینکه نشانه رشد و بالندگی نظام اداری کشور است به پیوند دانشگاه و جامعه و دانشگاه و نظام اداری منجر می شود.

وی یادآور شد: این نشست از زمره کارهای علمی است که انتظار می رفت در سطح شهرستان برگزار شود که خوشبختانه محقق شد و امید است شاهد تحقق اهداف عینی و عملی آن باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: هرچندسال یکبار در نظام اداری کشور ما و در اکثر کشورهای دنیا قوانین و مقررات استخدامی پالایش و به روز می شوند که نتیجه آن بررسی انگیزش کارکنان و مشکلات آنهاست. یکی از رهیافت هایی که در اصلاحیه قانون مدیریتی علاوه بر مسائل استخدام در دستگاههای دولتی، حاکمیتی، نظامی، انتظامی و … در کمیسیون های مربوطه در مجلس و دولت به آن پرداخته شده توازن معیشت و انگیزش کارکنان با وضعیت اقتصادی جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مباحث پیشگیری در نظام اداری به تداوم برگزاری اینگونه نشست ها و همایشها به خصوص در زمان تحصیل دانشجویان اشاره کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.