با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در مدارس جنوب شرق استان تهران

خبر استان : با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در بین دانش آموزان شهرهای جنوب شرق استان تهران ترویج شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران: با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و برپایی جشن شکوفه ها در مدارس چهار شهرستان ورامین،پاکدشت،پیشوا و قرچک این دفتر اقدامات فرهنگی و هنری متنوعی شامل برپایی ایستگاه دوستی با آب،برگزاری مسابقه نقاشی،توزیع پوستر و اقلام تبلیغاتی را در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام داد.

در ادامه این گزارش آمده است: در مراسم جشن شکوفه ها در دبستان رسالت دین شهرستان ورامین که با حضور مسئولین این شهرستان و مدیرعامل شرکت برگزار شد برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری به منظور نشان دادن اهمیت آب در زندگی، روشهای مصرف درست و همچنین چالش هایی که در زمینه آب است در بین دانش آموزان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی نیز در حاشیه برگزاری جشن شکوفه ها در خصوص برنامه کاری شرکت جهت مصارف بهینه آب به خبرگزاری مهر گفت: اقدامات و کارگروه های مختلفی برای مدیریت مصرف آب در این شرکت برنامه ریزی شد که می توان به نشست ماهیانه شورای فرهنگی شرکت،امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی  در ادامه این مصاحبه در خصوص حضور چشمگیر شرکت آبفا در جشن شکوفه ها اظهار داشت:با توجه به این که دانش آموزان نقش عمده ای درترویج فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند به همین منظور شرکت آبفا هر ساله در زمان بازگشایی مدارس اقدامات مهمی را جهت نهادینه سازی این مهم برای این قشر از آینده سازان کشور انجام می دهد.

مهندس علیرضا کارگری در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید،خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه مصرف صحیح آب امری ضروری و نیاز روز جامعه است چرا که کشور ما با استمرار پدیده خشکسالی مواجه است و دانش آموزان به عنوان نسل آتی و تغییر رفتار جامعه در خصوص ارزش واقعی آب و مدیریت مصرف در تمامی بخش ها کشاورزی،صنعتی و شرب موثرند و می توانند در زمینه مصرف درست آب در خانواده و محیط اطرافشان تاثیرگذار باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.