با ما همراه باشید

اتاق خبر

صدور مجوز فرهنگی و هنری در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها

خبر استان : مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران بیان کرد: تمامی مراحل صدور مجوز و تعیین صلاحیت تخصصی به ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی در شهرستانها واگذار شد.

برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در خصوص کوتاه شدن مسیر صدور مجوزهای فرهنگی و هنری  اعلام کرد: به منظور ایجاد تسهیلات  برای اصحاب فرهنگ و هنروعلاقمندان به دریفات مجوز در شهرستانها وجلوگیری از رفت وآمدهای اداری از شهرستانها به اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ، تمامی مراحل صدور مجوز و تعیین صلاحیت تخصصی به ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی در شهرستانها واگذارشد.

دکتر برزین ضرغامی افزود :یکی از مهمترین اهداف طرح تکریم ارباب رجوع کم شدن بروکراسی اداری است که کوتاه شدن مسیر صدور مجوز ، تجمیع فرمها و یک مرحله ای شدن ارایه مدارک از اهداف ما در اعلام و واگذاری این تفویض ها می باشد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در اجرای اصل ۴۴ و واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری که دراختیار این اداره کل می باشد به بخش خصوصی و صاحبان فرهنگ و هنر ،مارابرآن داشت سازوکاراین واگذاری ها طراحی و اعلام شود.

ایشان درادامه افزود: شاید درمراحل ابتدایی کار کمی مشکل وجود داشته باشد که با همراهی و همکاری ابتدا اصحاب و فرهنگ و هنر و متقاضیان دریافت مجوز وبعد کارشناسان و همکاران ما درادارات شهرستانها ،این مهم اجرایی شود که در نهایت خیر برای ساکنان شهرستانهای استان تهران را در برخواهد داشت .

دکتر ضرغامی همچنین ادامه داد : جلوگیری از فعالیت مراکز بدون مجوز و شناسنامه دار، تشویق و ترغیب فعالان عرصه فرهنگ و هنر به دریافت مجوزو نهایتا ساماندهی فعالیت مراکز فرهنگ و هنررا ازفواید و برکات این واگذاری ها خواهد بود.

ایشان در پایان اعلام کردند با توجه به سال همدلی و همزبانی ملت و دولت این اداره کل تمام تلاش خورا در جهت بهبود وضعیت فرهنگ و هنر با تشریک مساعی و حضور پررنگ فعالان حوزه های مختلف فرهنگی و  هنری به کار گرفته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.