با ما همراه باشید

اتاق خبر

تعطیلات دو هفته‌ای شروع نشده، شمال مملو از مسافر شد | لغو ممنوعیت سفر به مازندران!

خبراستان:سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان این‌که ترافیک اکنون در محورهای استان پرحجم و روان است گفت: حجم زیادی از مسافر در شبانه‌روز گذشته از مبادی وروی وارد استان شده‌اند.

او افزود: این روال به همین شکل همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان نیز توضیح داد: مه‌گرفتگی در کندوان و سوادکوه باعث محدودیت دید شده است.

سرهنگ قدمی با بیان این‌که احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی استان وجود دارد از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری و خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

او گفت: تردد خوردوهای سنگین و نیمه‌سنگین در بالادست محور هراز از صبح روز جمعه تا نیمه‌شب ممنوع خواهد شد و محدودیت‌های دیگر در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود.

لغو ممنوعیت تردد به مرکز استان مازندران!
باقری، سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز ورود پلاک‌های غیربومی به مرکز استان ممنوع و محدودیت خروج برای پلاک‌های بومی نیز در دستور کار قرار گیرد که بر اساس اعلام فرماندهی راهور، این محدودیت لغو شد. این طرح از روز شنبه اول آذر اجرایی می شود.

وی گفت: حجم زیادی از مسافر در شبانه روز گذشته از مبادی وروی وارد استان شده است. ترافیک اکنون در محورهای استان پرحجم و روان است. تردد خوردوهای سنگین و نیمه سنگین در بالا دست محور هراز از صبح روز جمعه تا نیمه شب ممنوع خواهد شد و محدودیت های دیگر در جاده های استان اعمال نمی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.