با ما همراه باشید

اتاق خبر

رضایت فرماندار پاکدشت از همراهی ادارات شهرستان در پیشبرد اهداف فرهنگی

خبراستان:آیین افتتاح نگارخانه کمال الملک با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، حمید محسنوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیشهرستان ، فرامرز مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت و جمعی از هنرمندان شهرستان در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) پاکدشت با رعايت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ایجاد بستر مناسب برای معرفی و عرضه آثار هنرمندان گفت : در سه سال گذشته با همدلی مسئولان و همراهی ادارات ، خوشبختانه تعامل مطلوبی در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی ، اجتماعی بین ادارات شهرستان پاکدشت ایجاد شده که از این پتانسیل در جهت تسریع روند امور جاری و حتی برگزاری برنامه های مختلف استفاده میشود.

تمهیدی افزود : شهرستان پاکدشت با دارا بودن ظرفیت های مختلف فرهنگی و هنری همواره توانسته است عملکرد مناسبی در بین دیگر شهرستانهای استان تهران داشته باشد، به طوریکه در سالهای اخیر شاهد اجرای برنامه های خوب و متنوعی نظیر برپایی نمایشگاه های کتاب ، گل و گیاه ، اجرای برنامه های فرهنگی تئاتر و موسیقی و … بوده ایم که از این حیث جایگاه خوبی در سطح استان داریم.

گفتنی ست این پروژه فرهنگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت اجرا شده است

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.