با ما همراه باشید

اتاق خبر

همدلی مومنانه ۱۳ نوعروس پردیسی را به خانه بخت می‌فرستد

خبراستان: امام جمعه شهرستان پردیس گفت: قرارگاه مواسات شهرستان پردیس در همدلی مومنانه 13 جهیزیه به ارزش ۲۵ میلیون تومان برای هر جهیزیه تهیه کرده و نوعروسان را به خانه بخت می‌فرستد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یخچال، تلوزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش و سایر اقلام برای اهدا به نوعروسان تامین شده‌است.

وی با اشاره به تهیه یک هزار بسته معیشتی برای نیازمندان، اظهار داشت: دراین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با همت سپاه شهرستان پردیس یک‌هزار بسته معیشتی تهیه و به زودی توزیع آن‌ها آغاز شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اقلامی که در بسته‌های اهدایی معیشتی هر یک به ارزش ۶۰۰ هزار تومان تهیه شده شامل حبوبات، مرغ، گوشت، برنج و سایر اقلام هستند.

طی ماه‌های آینده کمک رسانی به نیازمندان در طرح رزمایش مواسات ادامه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: از ابتدای برگزاری رزمایش مواسات تاکنون، ۱۱هزار بسته معیشتی توسط قرار گاه مواسات تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: رزمایش مواسات بنا بر منویات مقام معظم رهبری اجرایی شده ودر ماه‌های آینده کمک رسانی به نیازمندان در طرح رزمایش مواسات ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس، ضمن تقدیر از نیکوکاران شهرستان پردیس برای کمک‌های نقدی و جنسی در طرح رزمایش مومنانه مواسات، اظهار داشت: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا شاهد کمک‌های خیرخواهانه مردم متدین شهرستان پردیس در کمک رسانی به نیازمندان هستیم و با همراهی آنها تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع شده‌است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.