با ما همراه باشید

اتاق خبر

عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیهی ندارد

خبراستان:محمد عبدی راد سرپرست بخشداری مرکزی قرچک اظهار کرد: پس از تشکیل کمیته پیگیری مسائل در دهیاری‌ها موضوعات و مشکلات با حضور مدیران ذی‌ربط شهرستان در روستاها نسبت به تأمین خدمات روستائیان اقدام خواهد شد.

وی تأمین سرانه مورد نیاز روستائیان را وظیفه مسؤولان محلی دانست و گفت: این مهم با مشارکت و همت مدیران شهرستان و استان با حضور در روستاها تأمین خواهد شد.

سرپرست بخشداری مرکزی قرچک بیان کرد: احداث ساختمان دهیاری، پایش تصویری، توسعه زیر ساخت، توسعه اشتغال روستایی همچنین توسعه آموزشی بهداشتی و فرهنگی را از اولویت‌های کاری در بخش مرکزی است.

عبدی راد با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته پیگیری مسائل در روستای محمد آباد تصریح کرد: کار احداث ساختمان دهیاری، پایش تصویری و بهسازی معابر منتهی به شیرین دره در شُرف بارگذاری در سامانه برای انتخاب پیمانکار است که امید می‌رود به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی در ادامه با اشاره ضرورت تقویت امنیت در روستاها عنوان کرد: عملیات اجرایی پایش تصویری ۵ روستا به زودی با انتخاب پیمانکار آغاز خواهد شد.

سرپرست بخشداری مرکزی قرچک با تأکید بر ضرورت وفاق و همدلی در بین مدیران محلی خاطرنشان کرد: توسعه همه جانبه روستا در سایه تعامل و اتحاد تسهیل خواهد شد.

عبدی راد با انتقاد از تأخیر در اجرای برخی از پروژه‌ها گفت: عدم اجرای پروژه با وجود اعتبارات لازم توجیه ندارد.

وی در پایان مطرح کرد: مشکلات اراضی الحاق به بافت روستاهای صالح آباد و قشلاق جیتو در دستور کار قرار دارد و با رفع مشکلات مربوطه در کمیسیون تبصره یک استان شاهد توسعه فضاهای فرهنگی، آموزشی و ساختمان اداری در سطح این روستاها خواهیم بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.