با ما همراه باشید

اتاق خبر

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد

خبراستان: حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مفتح اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت کنونی تحریم و شیوع کرونا اقدامات ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ورامین مایه امیدواری مردم است.

وی با بیان اینکه روزهایی سخت و حساس را همه پشت سر می‌گذاریم گفت: باید همه توانمان را مضاعف کنیم.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: شهادت عزیزان در بخش درمان نشان دهنده خط مقدم بودن در مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد و خیرین درمان باید با تمام توان الان کمک کنند و خوشبختانه ظرفیت‌های مردمی در کار خیر خصوصاً بخش درمان از گذشته بیشتر است.

وی عنوان داشت: امیدواریم تجهیزات بهتر و بروز تری در حوزه درمان و بهداشت را در شهرستان ببینیم زیرا لیاقت مردم دشت ورامین بیش از اینها است.

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای بیماران کرونایی دسترسی به اکسیژن است که این نیاز با استفاده از کپسول و با صرف هزینه زیاد تأمین می‌شود و در صورت افزایش تعداد مراجعان، این روش، پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی نیست.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان ورامین و حوزه بهداشت و درمان، یک دستگاه اکسیژن‌ساز با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر در دقیقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تأمین و در بیمارستان شهید مفتح نصب شد تا مهمترین نیاز شهرستان در درمان بیماران کرونایی برطرف شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.