با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجلیل از شهردار پاکدشت به عنوان مدیر نمونه بسیجی استان تهران

خبر استان : در همایش خادمان افلاکی با حضور سردار فضلی از مهندس داریوش پازوکی شهردار پاکدشت به عنوان مدیر نمونه بسیجی استان تهران تجلیل شد .

همایش خادمان افلاکی با حضور سردار فضلی جانشین نیروی مقاومت بسیج و مسئولان لشکری و کشوری در راستای تجلیل از مدیران نمونه بسیجی استان تهران در سالن همایش‌های عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد.

سردار علی فضلی طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام  17 شهریور اظهار داشت: یوم‌الله 17 شهریور از نمادهای مقاومت و استکبارستیزی مردم ایران اسلامی است. روزی است که مردم غیور ایران سیل‌آسا به خیابان‌ها آمدند و با نوعی احساس شجاعت و ازخودگذشتگی در میدان شهدا (ژاله سابق) تجمع کردند.

وی گفت: در آن روز دژخیمان آمده بودند تا به هر قیمت قیام اسلامی و فراگیر ملت مسلمان را فرونشانند و از زمین و هوا مردم بی‌دفاع مسلمان را نه به‌قصد پراکندن که به‌قصد کشتن به گلوله بستند در آن روز کشتاری انجام شد که همه دنیا را تکان داد و پایه‌های سلطنت را لرزاند و این خون‌های پاکی که در آن روز بر زمین ریخته شد منشأ انقلاب اسلامی گردید و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون این شهیدان مستحکم شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این آسایش و آرامش امروز حاصل خون تمام شهدا و مردان و زنان غیور ایرانی است که در این راه به اسطوره‌های ملی، مذهبی تبدیل شدند و همه ما وظیفه سنگینی در مقابل این ارزش‌ها داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم مطالعه در سیره شهدا و الگوبرداری از رفتار و کردار آن‌ها گفت: شهدای ما با بصیرت قدم در میدان جهاد در راه خدا گذاشتند بنابراین نمادی ارزشمند برای پاسداری از ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی هستند. ما باید این گوهرها و اسطوره‌های انقلاب اسلامی را الگوی خویش و چراغ راه خود قرار دهیم.

سردار فضلی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در بسیج کارمندان عنوان کرد: در بسیج کارمندان باید برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شود و کارمندان خود را خادم مردم بدانند، زیرا این مردم بهترین مردم تاریخ هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا که نیاز بوده در صحنه باگذشت از جان و مال خود حاضر شدند و باید مسئولان تمام تلاش خود را در خدمت به ولی نعمتان خود به‌کار ببندند.

بر پایه این گزارش، در این مراسم از داریوش پازوکی شهردار پاکدشت، حسین فتح‌آبادی رئیس کمیته امداد قرچک، محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد دماوند، سیدعلی اینانلو بخشدار شهرستان شهریار، رامین عربی شهردار کهریزک، علی اکبر خراسانی شهردار ملارد، علیرضا ناصری‌پور شهردار اسلامشهر، قاسم لشنی زند رئیس تامین اجتماعی شهرری، محمداسماعیل جانعلی‌زاده شهردار بهارستان، محمدحسن زواره ریاست آبفای فیروزکوه، مهدی محمودپور شهردار نصیرشهر، بهزاد صبوری رئیس اداره توزیع برق شهرستان دماوند، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، جواد مغروری دبیر همایش و لیلا حمیدی مشاور خواهران بسیج کارمندان استان تهران به‌عنوان مدیران نمونه بسیجی استان تهران تجلیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.