با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد از سطح شهر

خبراستان: شهردار فرون آباد با همراهی جلیل سیری رئیس شورای اسلامی شهر از سطح شهر بازدید و دستورات لازم جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌ها را صادر کرد. مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد افزود: رفاه و آرامش مردم جز ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است […]
بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد از سطح شهر

شهردار فرون آباد با همراهی جلیل سیری رئیس شورای اسلامی شهر از سطح شهر بازدید و دستورات لازم جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌ها را صادر کرد.

مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد افزود: رفاه و آرامش مردم جز ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است که همکاران باید با توجه به این مهم به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم پروژه‌های عمرانی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفاء می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتتاح و به بهره برداری برسند.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه‌های شهری هرچه سریعتر به بهره برداری برسند تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شهرداری فراهم گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.