با ما همراه باشید

اتاق خبر

ليگ برتر واليبال 94؛ واريز 2 ميليارد و 800 ميليون ريال تاکنون به حساب فدراسيون

خبر استان : دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تاکنون 4 تیم، ورودیه خود را برای حضور در لیگ برتر فصل جاری پرداخت کرده‌اند.
خلیل یگانه مجد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: با تصمیم فدراسیون، باشگاه‌ها برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری، باید 700 میلیون ریال را به عنوان ورودیه به حساب فدراسیون والیبال واریز کنند در غیر این صورت از حضور آنها در این رقابت‌ها ممانعت می شود.
او گفت: تاکنون تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، بانک سرمایه، ‌متین ورامین، شفق اردکان برای شرکت در لیگ برتر والیبال، ورودیه خود را پرداخت کرده‌اند و منتظر دیگر تیم‌ها برای انجام مراحل اولیه ثبت نام هستیم.
دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال با بیان اینکه بازیکنان برای شرکت رسمی در مسابقات، باید متن قراردادهایشان در 3 برگ در سازمان لیگ ثبت کنند افزود: تاکنون قرارداد والیبالیست‌های 3 تیم‌ بانک سرمایه، متین ورامین و ثامن‌الحجج سبزوار بطور رسمی ثبت شده است.
یگانه مجد درباره وضع بازیکنان خارجی گفت: در شرایط کنونی قرارداد بازیکنان خارجی را نپذیرفته‌ایم چون باید کارهای مقدماتی آنان انجام شود به همین علت مهلت ثبت قراردادشان برخلاف بازیکنان داخلی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.