با ما همراه باشید

اتاق خبر

خلاء رسانه ملی در استان تهران / حق مردم ورامین به خوبی ادا نشده است

خبراستان: خلاء رسانه ملی در استان تهران / حق مردم ورامین به خوبی ادا نشده است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با انتقاد از عدم اطلاع رسانی از دستاوردهای استان تهران در رسانه ملی گفت: حدود پنج میلیون نفر جمعیت ساکن استان تهران از وجود رسانه مستقل ملی محروم است و مسئولان این رسانه، همواره کمبود اعتبار را برای عدم راه‌اندازی شبکه استانی بهانه می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی امروز در جلسه مشترک معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور با هنرمندان و اصحاب رسانه ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه تاثیر مستقیمی بر فرهنگ جامعه و دیگر حوزه‌ها دارد بنابراین باید اثربخشی رسانه‌ها به ویژه در حوزه رسانه ملی با راه‌اندازی شبکه مستقل استانی به نمایش گذاشته شود.

وی از ناهمخوانی دستگاه‌های استانی و شهرستانی به عنوان دیگر معضل شهرستان ورامین یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی شرق استان با کمبودهایی ازجمله نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است و نیاز به همراهی برای رفع این مشکلات دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این که شهرستان ورامین ظرفیت تبدیل شدن به استان را دارد، عنوان کرد: به‌دلیل قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، رژیم شاه تا جایی که می‌توانست به مردم ظلم کرد، در شرایطی که ورامین بیمارستان و مرکز دانشگاهی نداشت، همچون یک استان از ساواک برخوردار بود.

وی بیان داشت: حق مردم ورامین در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … به خوبی ادا نشده و با وجود ظرفیت‌های ویژه، به حق خود دست نیافته‌ است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.