با ما همراه باشید

اتاق خبر

ارتقای کمی و کیفی واحد بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران

خبراستان:
ارتقای کمی و کیفی واحد بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران

با ادغام آبفای شهری و روستایی آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان به لحاظ کیفی و کمی ارتقا پیدا نمود.

مدیر دفترکنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: درپی اجرای طرح یکپارچگی مدیریت خدمات آب رسانی در بخش روستایی و شهری و با توجه به افزایش فعالیت ها و خدمات آب رسانی شرکت و در راستای تامین بهداشت و سلامت آب شرب مردم شریف جنوب شرقی استان تهران،واحد بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت در قسمت های کارشناسان متخصص،واحدهای آزمایشگاهی و تجهییزات ارتقا پیدا نمود.

نسیم قربانی با اشاره به افزایش دو واحد آزمایشگاهی به آزمایشگاه مرکزی شرکت،خاطرنشان کرد: به منظور پایش و نظارت مستمر بر وضعیت کیفی و بهداشتی آب شرب دو واحد آزمایشگاه میکروبیولوژی با تجهیزات کامل و کارشناسان متخصص به آزمایشگاه مرکزی شرکت اضافه گردید.

وی اضافه نمود: با اقدامات و پیگیری های انجام شده در راستای پایش کیفی و بهداشتی آب منابع تولید،مخازن و شبکه توزیع در حوزه شهری و روستایی،تعداد آزمون های کلرسنجی ،میکروبی،شیمیایی،فیزیکی و بیولوژی بیش از تعهد و برنامه پیش بینی شده انجام می شود.

قربانی در پایان افزود: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم،مقدار کلر باقیمانده در شبکه توزیع در محدوده استاندارد می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.