با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهردار فرون آباد: نقش موثر بوستان های محله ای در ارتقای کیفیت محیطی

خبراستان: شهردار فرون آباد در جریان بازدید از پروژه احداث بوستان سلامت و مسکن مهرامین، نقش بوستان ها در ارتقای کیفیت محیطی را بسیار موثر دانست. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد مهندس کوروش میرزایی بیان داشت: بوستان به عنوان یکی از عناصر سرزندگی در محله می باشد و ارتباط موثری […]
شهردار فرون آباد: نقش موثر بوستان های محله ای در ارتقای کیفیت محیطی

شهردار فرون آباد در جریان بازدید از پروژه احداث بوستان سلامت و مسکن مهرامین، نقش بوستان ها در ارتقای کیفیت محیطی را بسیار موثر دانست.

مهندس کوروش میرزایی بیان داشت: بوستان به عنوان یکی از عناصر سرزندگی در محله می باشد و ارتباط موثری با ارتقای کیفیت محیط در محله ها را دارا بوده و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و روح امیدواری را در بین شهروندان ایجاد نموده و فضایی مناسب برای مراودات اجتماعی و همدلی و همگرایی است.

وی اضافه کرد: ایجاد بوستان‌های محله ای در راستای اهداف توانمندسازی شهری ایجاد می‌گردد و یکی از مهمترین حرکت‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و توانسته پویایی و حرکتی ویژه را رقم زند.

وی افزود: پروژه احداث بوستان مسکن مهر امین جنب مدرسه با مساحتی حدود ۲۵۰۰ مترمربع و بوستان سلامت جنب ساختمان شماره ۲ آتش نشانی ( ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ) به مساحت حدوداً ۶۰۰۰ مترمربع در حال اجرا می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.