با ما همراه باشید

اتاق خبر

۴۴۲۲ داوطلب ورامینی در کنکور امسال شرکت می‌کنند

خبراستان: مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ورامین گفت: چهار هزار و ۴۲۲ داوطلب از این شهرستان در کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند.

امیر محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به اینکه یکهزار و ۵۷۴ نفر از این تعداد مرد و ۲ هزار و ۸۴۸ نفر زن هستند، اظهار داشت: کنکور سراسری امسال در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی چهار روز ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر ایجاد فاصله مناسب بین داوطلبان، تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور در مقایسه با سال گذشته حدود دو برابر شده به ۱۵ حوزه امتحانی افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای تأمین زیرساخت‌های برگزاری مناسب کنکور امسال با تشکیل جلسات تخصصی با مسوولان شهرستان ورامین انجام شده و قطعا آزمون سراسری با رعایت کلیه نکات بهداشتی و تأمین سلامت داوطلبان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود و خانواده‌ها بابت این امر نگرانی نداشته باشند.
محمدی افزود: آزمون گروه هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، گروه علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، گروه علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.