با ما همراه باشید

اتاق خبر

جشنواره تئاتر مجازی در ورامین برگزار می‌شود

خبراستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در جمع خانواده‌ها و شناسایی استعدادهای هنری، جشنواره تئاتر مجازی در ورامین برگزار می‌شود.

طاهر طاهری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:با توجه به شرایط ویژه جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیاز جامعه به شور و نشاط، جشنواره تئاتر مجازی ورامین برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره در دو موضوع آزاد و عزاداری محرم در شرایط کرونایی توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین و در حوزه سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا برگزار می‌گردد.
این مقام در زمینه، شرایط شرکت در این جشنواره گفت: حداکثر بازیگران حاضر در هر تئاتر مجازی ۲ نفر و مدت زمان اجرای آن حداکثر ۲۰ دقیقه است که در طول اجرای نمایش باید اصول بازیگری، کارگردانی، نشاط، طبیعی بودن کار و صحنه مناسب رعایت شود.
طاهری اظهار کرد: شرکت کنندگان باید از کل زمان اجرای تئاتر به صورت افقی با استفاده از تلفن همراه و یا دوربین فیلمبرداری کرده و فیلم تهیه شده را با استفاده از پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۶۶۳۹۴۲۴۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: شرکت کنندگان تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند که ایده و یا متن نمایشنامه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و حداکثر تا ۳۱ مردادماه، فیلم نمایش خود را ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین گفت: نیمه اول شهریور ماه نتیجه نخست بازبینی اعلام می‌شود.
وی گفت: به نفرات اول تا سوم کارگردانی و بازیگری لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.