با ما همراه باشید

اتاق خبر

نذورات عید قربان را چگونه به دست نیازمندان برسانیم؟

خبراستان:امسال نیز کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌است تا نذورات مردمی و خیران را به مناسب عید قربان جمع‌آوری کرده و به دست نیازمندان برساند. به همین منظور روش‌های مختلفی نیز برای تسهیل جمع‌آوری این کمک‌ها پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبراستان یکی از وجوه تمایزی که طی سال‌های اخیر برای جمع آوری کمک‌های مردمی به چشم می‌خورد، استفاده از روش‌های غیر حضوری و کدهای دستوری USSD است. روش‌هایی که تلاش می‌کنند در کمترین زمان نذورات مردمی را جمع آوری کرده و به دست نیازمندان برسانند. به همین منظورسلیمان رنجبررئیس کمیته امداد ورامین با اشاره به آمادگی این اداره در سال جاری برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان، گفت: با توجه به مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی در روز عید قربان و روز پس از آن ذبح قربانی و توزیع گوشت انجام و در اختیار مدد جویان قرار خواهد گرفت.

سلیمان رنجبر ورامین با بیان اینکه نذورات مردمی در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان در مناطق محروم قرار خواهد گرفت، نیز گفت که سازوکار لازم در این بخش پیش‌بینی شده است و طی روز عید قربان و روز بعد از آن نذورات در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت. همچنین در این طرح نیاز نیست که اهداءکنندگان مبلغ کامل یک گوسفند را پرداخت کنند و در واقع با 5000هزارتومان که اهداء کنند این طرح برگزار میشود..
هموطنانی که تمایل دارند نذوراتشان در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار بگیرد ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند
از طریق شماره کارت 6037997900009532 نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی کمیته امداد
و یا شماره‌گیری کد #02120*8877* از طریق تلفن همراه
شماره حساب 0110769749001 شماره شناسه واریز 880247780
همچنین تلفن ثابت 02136263009
به مبلغ 5000هزار تومان نذورات خود را به هموطنان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

حسین قندالی معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ورامین نیز روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در پویش «عید قربان» همدلی را تشریح کرد و گفت: نذورات مردم نیکوکار در قالب این پویش، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد. امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با مبلغ 5000هزار تومان امکان‌پذیر است و کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده، به نیت افراد مشارکت کننده، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان خواهد کرد. وی ادامه داد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود، به پایگاه های کمیته امداد درسطح شهر نیز مراجعه کنند که جمعه10/۰۵/99همزمان با عید سعید قربان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.