با ما همراه باشید

اتاق خبر

دولت نسبت به اصلاح لیست تخصیص سهام عدالت اقدام کند

خبراستان:شهباز حسن پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آغاز روند آزادسازی سهام عدالت، اظهار داشت: سهام عدالت برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است اما عده ای از متقاضیان در زمان ثبت نام امکان ثبت نام نداشته و جا مانده اند، لذا از قلم افتاده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون تعداد جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست، افزود: جاماندگان باید از جهت اینکه جزو شمول دهک‌های پایین هستند از سوی دستگاه های مربوطه مورد راستی آزمایی قرار گیرند و درصورتی که تعداد آن‌ها بالا باشد، مجلس یازدهم می‌تواند تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید راهکارهای قانونی برای حل این مسئله و امکان ثبت نام واجدین شرایط سهام عدالت بررسی شود، بیان داشت: پس از انجام راستی آزمایی و بررسی راهکارهای قانونی، دولت و مجلس می توانند درباره آن تصمیم‌گیری لازم را اتخاذ کنند.

حسن پور با بیان اینکه بهتر است دولت نسبت به اصلاح لیست تخصیص سهام عدالت اقدام کند، اضافه کرد: دولت می‌تواند در روند اجرای آزادسازی سهام عدالت راهکارهایی را ارائه کند تا جاماندگان واجد شرایط نیز از سهام عدالت بهره مند شوند و در صورت نیاز قطعا مجلس همکاری لازم را برای حل این مسئله انجام خواهد داد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس متذکر شد: اگرچه روند آزادسازی سهام عدالت آغاز شده اما باید تمهیداتی از سوی متولیان امر اتخاذ شود که سوء استفاده کنندگان ، سهام اقشار ضعیف را ارزان نخرند و مافیای دیگری شکل نگیرد. منبع تسنیم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.