با ما همراه باشید

اتاق خبر

یک پنجم گلخانه های کشور در پاکدشت قرار دارد

خبر استان : فرماندار پاکدشت گفت: یک پنجم گلخانه های کشور در این شهرستان قرار داشته و بیش از ۲۵ درصد مردم پاکدشت نیز در پرورش گل و گیاه مشغول هستند.

همزمان با هفته دولت همایش بررسی کارنامه و سیاست های دولت تدبیر و امید با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مسئولان استانداری تهران و مدیران اجرایی شهرستان پاکدشت در کانون فرهنگی شهدای این شهرستان برگزار شد.

علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت در این همایش با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت ها و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است.

وی وجود مراکز و شهرک های صنعتی این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت مشغول به فعالیت هستند.

صادقی استعداد و توانمندی شهرستان پاکدشت در حوزه گلخانه ای را نیز بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: بر اساس آمارها، یک پنجم گلخانه های کشور در این شهرستان قرار داشته و بیش از ۲۵ درصد مردم پاکدشتنیز در پرورش گل و گیاه مشغول هستند.

وی یادآور شد: وجود مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی متعدد و فعال سبب شده تا شهرستان پاکدشت به قطب صنعتی استان تهران تبدیل شود.

صادقی با اشاره به تلاش های دولت برای افزایش توسعه و آبادانی پاکدشت افزود: در هفته دولت بیش از ۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی و غیره در پاکدشت به بهره برداری رسید.

فرماندار پاکدشت گفت: مسئولان تلاش می کنند تا زمینه رشد و توسعه این شهرستان را با توجه به استعدادها و قابلیت های منطقه فراهم کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.