با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح بیمارستان دولتی پاکدشت مشکلات بهداشتی منطقه راکاهش می دهد

خبر استان : نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی و افتتاح بیمارستان دولتی پاکدشت اقدام موثری در ارتقا و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه فرهاد بشیری در همایش تبیین سیاست های دولت یازدهم که با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در کانون فرهنگی شهدای شهرستان پاکدشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جان خود باعث عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وظیفه همه مردم و مسئولان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت انکار ناپذیر محسوب می شود.

وی با اشاره به این نکته که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت، اتحاد و همدلی نیاز دارد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جاری را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و باید آحاد مردم و مسئولان با همدلی و یکپارچگی رشد و توسعه ایران اسلامی را رقم بزنند.

بشیری در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مهم شهرستان پاکدشت پرداخت و بیان داشت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان پاکدشت طی سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان بوده، به همین خاطر ساخت و راه اندازی بیمارستان دولتی پاکدشت توسط مسئولان پیگیری شد.

وی تأکید کرد: راه اندازی و افتتاح بیمارستان دولتی پاکدشت اقدام موثری برای ارتقا و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان است و بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع خواهد کرد.

بشیری در ادامه به پروژه های دیگر شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: ساخت و راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران پاکدشت و تسریع در احداث ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان، تأمین آب سالم و بهداشتی و ساخت هفت مدرسه در نقاط مختلف شهری  و روستایی از جمله خدمات ارائه شده به مردم پاکدشت بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.