با ما همراه باشید

اتاق خبر

۳۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قرچک ضدعفونی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۳۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی شهرستان با نظارت کارشناسان بهداشت ضدعفونی شد.

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جمع خبرنگار اظهار داشت: شهرستان قرچک با جمعیت دانش آموزی بیش از ۵۳ هزار نفر یکی از شهرستان‌های پرتراکم استان تهران محسوب می‌شود که در ۱۴۴ مدرسه دولتی و ۱۹ مدرسه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ آموزشگاه زبان و آموزشگاه‌های برگزار کننده کلاس‌های تقویتی و کنکور در منطقه فعالیت می‌کنند که مجوز رسمی از آموزش و پرورش دارند و با نظارت مسؤولان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان ضدعفونی مراکز را انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: در حال حاضر واحدهای آموزشی در دو روز گذشته با نظارت اداره بهداشت و درمان شهرستان قرچک با وایتکس ۵ درصد و الکل ضدعفونی شده است .

بختیاری بیان داشت: مراکز ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک شامل همین مکان‌های ضدعفونی شده می‌شود چرا که دانش‌آموزان زیادی برای فعالیت‌های ورزشی درسالن‌های سرپوشیده حاضر می‌شوند و به همین منظور این مکان‌ها نیز با نظارت مسؤولین ضدعفونی و آماده سازی شده است.

وی از مدیران مدارس که در این روزها با تمام مشکلات موجود در مدارس حاضر شده و دغدغه ضدعفونی کردن آموزشگاه‌ها و سلامتی دانش آموزان را داشتند تقدیر و تشکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی در آموزش و یادگیری نقش بسزایی دارد و آموزش‌های لازم به کارشناسان بهداشتی و رابطین بهداشت داده شده تا در زمان شروع به کار مدارس هشدارهای بهداشتی و توصیه‌های لازم را به دانش آموزان ارائه کنند.

بختیاری در پایان گفت: آموزش حرف اول را در مقابله با هر نوع ناهنجاری اجتماعی می‌زند و باید آموزش‌ها را جدی بگیریم تا در مقابل بیماری کرونا بیشتر موفق باشیم و برهمین اساس تمام سعی خود را در پیشرفت آموزشی کارشناسان و مسؤولان امر به کار گرفته تا هیچ‌گونه مشکلی در مدارس شهرستان به وجود نیاید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.