با ما همراه باشید

اتاق خبر

نقش احزاب در برگزاری پرشور انتخابات بارز است

فرماندار شهرستان قرچک در این نشست با اشاره به عملکرد احزاب و تأثیرگذاری آنها در حوزه سیاسی اجتماعی اظهار داشت: احزاب و جریان های سیاسی با سابقه مفید و توانمندی موجود می توانند نقش بسزایی در برگزاری پرشور انتخابات پیش رو داشته باشند.

بهمن خطیبی افزود: معتقدیم جریان های سیاسی با توجه به آشنایی و اشراف به تمام موضوعات در حوزه های مختلف، هرگونه انتقاد و پیشنهادی به همراه راهکارهای کارشناسی شده ارائه دهند، برای توسعه همه جانبه شهرستان مثمرثمر خواهد بود.

وی بیان کرد: می بایست احزاب با سلایق مختلف با هدف توسعه پایدار به صحنه بیایند و اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد.

خطیبی افزود: احزاب و جریانات سیاسی مختلف با سلایق گوناگون باید هر کجا منافع نظام و انقلاب ایجاب می کند با هدف پیگیری مطالبات مردمی پیشقدم شوند.

وی تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم احزاب، قانونمداری و نهادینه کردن قانون در جامعه است و احزاب مختلف می بایست با برنامه اثرگذار برای حل مشکلات موجود در کنار مردم به صحنه بیایند.

فرماندار قرچک تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات اسفندماه با گرایش های سیاسی مختلف نقطه عطف نظام است.

وی در ادامه برگزاری انتخابات با شکوه و با مشارکت حداکثری مردمی پای صندوق‌های رأی را فصل مشترک تمامی احزاب سیاسی در کشور دانست و ادامه داد: امروز از یک سو با جنگ نابرابر اقتصادی تمام عیار مواجه هستیم و از طرفی دیگر برخی مباحث داخلی ناشی از تحریم ها کشور را متاثر کرده که در این شرایط بایستی بر نقاط اشتراک احزاب و ایجاد وحدت بین آحاد جامعه تاکید داشت.

خطیبی بر اهمیت انتخابات پیش رو تاکید و به اقدامات انجام شده از سوی ستاد اجرایی انتخابات شهرستان اشاره کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور و بر مبنای قانون کار مطالعاتی صورت گرفته تا نقایص احتمالی برطرف شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.