با ما همراه باشید

اتاق خبر

هدف‌گذاری ایجاد ۲ هزار هکتار گلخانه در مجتمع حصار گلی ورامین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: هدف‌گذاری صورت گرفته برای توسعه شهرک گلخانه‌ای حصار گلی ورامین ۲ هزار هکتار است که در صورت تأمین ملزومات محقق خواهد شد.

کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ورامین، اظهار کرد: هدف‌گذاری شرکت شهرک‌ها، جهاد کشاورزی و استانداری تهران در مجتمع گلخانه‌ای حصار گلی محدود به ۷۰ هکتار نیست و این پروژه تا دو هزار هکتار قابل توسعه است.

وی بابیان اینکه برخی مسؤولان دولتی بر این باور بودند که این پروژه به محصول نخواهد رسید، افزود: به ثمر رسیدن این شهرک گلخانه‌ای نتیجه زحمات بی‌وقفه مسؤولان جهاد کشاورزی استان تهران است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ایجاد راه دسترسی مناسب را مهم‌ترین نیاز شهرک گلخانه‌ای حصار گلی دانست و گفت: آسفالت و بهسازی مسیر منتهی به این شهرک نیازمند اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار است.

ذوالفقاری تصریح کرد: چنانچه استاندار تهران این بودجه را اختصاص دهد به سرعت عملیات اجرایی بهبود راه دسترسی این شهرک آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تأمین گاز مورد نیاز واحدهای مستقر در این مجتمع گلخانه‌ای را یکی دیگر از مشکلات این پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار ما از شرکت گاز این است قرارداد خود را که فقط برای روستای حصار گلی بسته‌ شده تا مجتمع گلخانه‌ای حصار گلی ادامه دهد.

ذوالفقاری افزایش سهم آب را یکی دیگر از محرک‌های توسعه شهرک گلخانه‌ای حصار گلی دانست و گفت: درخواست ما از وزارت نیرو این است که سهم آب این مجتمع از ۵۰ لیتر در ثانیه به ۱۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یابد تا زیرساخت لازم برای فعال شدن شهرک فراهم شود.

وی در پایان اظهار کرد: برای تحقق این سه هدف‌گذاری باید همت همگانی داشته باشیم تا توسعه این شهرک شتاب بیشتری یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.