با ما همراه باشید

اتاق خبر

‌دشمنان در حال تلاش هستند که نام فجر و دهه فجر را از بین ببرند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین گفت: در فضای مجازی دشمنان در حال تلاش هستند که نام ایران را از بین ببرند اما با وجود جوانان و نخبگان ایران اسلامی نام جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا می درخشد.

‌سرگرد تاجیک در جشنواره فرهنگی و ورزشی سردار دل‌ها که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن ورزشی سپاه پاسداران شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: ۴۱ سال پیش از نوکری برای بیگانگان و استکبار جهانی به برکت امام خمینی(ره) رها شدیم‌، در آن زمان تمام ارکان اصلی کشور ایران زیر سلطه آمریکایی ها و بیگانگان بودند و شاه ایران بدون اجازه آنها نمی توانست کاری انجام بدهد.

وی ادامه داد: دشمنان در حال تلاش هستند که نام فجر و دهه فجر را از بین ببرند و می خواهند جوانان از آرمان های امام و شهدا دور باشند‌، اما کور خواهند دید‌، جوانان سال به سال در مراسم‌ انقلاب بیشتر حضور پیدا می کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین افزود: دشمنان با جَو‌ روانی می خواهند نظام را از بین ببرند و در این ۴۱ سال دشمنان با تمام تجهیزات به جنگ این انقلاب اسلامی آمده اند و اگر این انقلاب برای مردم مفید نبود پس چرا ۴۱ سال روی پای خود ایستادند‌؛ مردم ایران‌، انقلاب خود را دوست دارند.

تاجیک خاطر‌نشان کرد: در شهرستان ورامین بیش از ۱۰۰ برنامه برای شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شده است و ۲۵ میلیون جمعیت برای تشییع ایشان در سراسر کشور حضور پیدا کردند‌، دشمنان دیدند که مردم برای سردار دل‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وی اظهار کرد: در فضای مجازی دشمنان در حال تلاش هستند که نام ایران را از بین ببرند اما با وجود جوانان و نخبگان ایران اسلامی نام جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا می درخشد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین افزود: در بیانیه گام دوم‌، مقام معظم رهبری به هیچ‌ کدام از نهادها و ارگان ها پیام ندادند و فقط به جوانان و نوجوانان اشاره کردند و بالای ۴۰ بار کلمه جوانان و نوجوانان را تکرار کردند ‌، ان شاالله هماهنگونه که رهبری فرمودند باید جوانان این کشور را آبادتر کنند.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ‌، فرمانده سپاه شهرستان ، رییس اداره ورزش و جوانان‌، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ورامین و…. در این مراسم حضور داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.