با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق تهران

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

در این مراسم که روز دوشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مستقر در ورامین برگزار شد، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان، از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را برای دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در این مراسم گفت: نیروی انتظامی همواره در خدمت مردم بوده و تلاش دارد تا از امنیتی که به بهای خون هزاران شهید به دست آمده حراست کند.

سردار کیومرث عزیزی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۴۱ سال گذشته تلاش دارد تا انقلاب اسلامی ملت ایران را با شکست مواجه کند، انقلابی که با آرمان‌های امام راحل شکل گرفته و به الگویی برای تمامی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که فشارهای مضاعف بر ملت ایران، جز آن که آنان را مقاوم تر در برابر آنان کند، نتیجه دیگری نداشته و هیچ گاه نخواهند توانست ملت ایران را به زانو در آورد.

عزیزی اظهار کرد: امروز ملت ایران اسلامی به واسطه ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار به اقتداری بی‌نظیر دست یافته که ابرقدرت‌های جهان نیز جرأت مقابه با این نظام الهی را به خود راه نمی‌دهند، اقتداری که به واسطه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، ولایت‌مداری مردم و عنایت خداوند به دست آمده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آمادگی پلیس در تأمین امنیت این رویداد مهم سیاسی خبر داد و افزود: دشمنان نظام امیدوارند که فشارهای اقتصادی بتواند از حضور مردم پای صندوق های رأی بکاهد غافل از این که ملت ایران هیچ‌گاه نظامی را که به واسطه خون هزاران شهید برپا کرده‌اند را تنها نمی‌گذارند و یقینا بار دیگر حضور حماسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.