با ما همراه باشید

اتاق خبر

مردم قرچک به مراسم تشییع شهید سلیمانی می‌آیند

شهردار قرچک از اختصاص ۴۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم خداجو و شهیدپرور شهرستان به مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران خبر داد.

محسن خرمی شریف روز یکشنبه اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قرچک به منظور اعزام مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان به مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴۰ دستگاه اتوبوس را اختصاص داده است.
وی افزود: این اتوبوس‌ها با استقرار در میدان ۱۵ خرداد(پوئینک)، ابتدای خیابان صالح آباد(باقرآباد)، ۲۴ متری زیباشهر، میدان امام خمینی(ره) و مسجد جامع شهروندان را در روز تشییع پیکر این شهید والامقام به تهران اعزام خواهند کرد.
وی تصریح کرد: ساعت حرکت اتوبوس ها ۶:۳۰ صبح و برگشت پس از پایان مراسم از محلی که شهروندان پیاده می شوند می باشد.

۵۰دستگاه اتوبوس مردم ورامین را به تهران اعزام می‌کند
شهردار ورامین نیز در این رابطه گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ورامین با ۵۰ دستگاه اتوبوس، مردم شهرستان را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعزام می‌کند.
حسین دهقان افزود: این خودروها در میادین رازی، امام خمینی(ره)، میدان امام حسین(ع)، میدان بسیج، مسجد مهدیه کارخانه قند، مسجد اما صادق(ع) صادقعلی، مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرک مدرس، میدان روستای عبدل‌آباد، مسجد النبی(ص) روستای ریحان‌آباد، مسجد صاحب الزمان(عج) خیرآباد، مسجد ارشاد امرآباد، روستاهای علی‌آباد فرسوده و باغخواص مستقر شده و ساعت۶:۳۰ به تهران عزیمت می‌کنند.
سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.
پیکر سردار سلیمانی و همراهان که روز گذشته در شهرهای مختلف عراق تشییع شده بود، امروز در اهواز و مشهد تشییع می شود و فردا نیز مردم تهران با او وداعی تاریخی خواهند داشت.
پس از آن، روز سه شنبه پیکر سردار سلیمانی در زادگاهش کرمان در خاک آرام خواهد گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.