با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح زمستانی جمعیت هلال احمر ورامین آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر ورامین از آغاز طرح زمستانی این جمعیت در مناطق مختلف شهرستان از امروز(یکشنبه ۲۴ آذر) خبر داد.

حمیدرضا تاجیک اظهار کرد: طرح زمستان جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۲۳ اسفند ماه امسال در پایگاه‌های ثابت و ستاد مرکزی جمعیت شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در اجرای این طرح پایگاه ثابت بین شهری جمعیت هلال احمر شهید اردستانی امامزاده عبدالله در محور قم – گرمسار ، پایگاه ثابت کشیک اداری در محل اداره جمعیت هلال احمر واقع در مجتمع ادارات و پایگاه سیار در شهرستان قرچک خدمات امداد و نجات را به آسیب دیدگان احتمالی و مسافران ارائه می‌دهند.
تاجیک افزود: در این پایگاه ها نیروی نجات‌گر ،۳ دستگاه خودروی آمبولانس ،دو ست نجات و امکانات تخصصی امداد و نجات مستقر است.
وی تصریح کرد: این پایگاه‌ها به طور شبانه روزی خدمات جستجو و نجات، ‌اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و فوریت های پزشکی را به مسافران و آسیب دیدگان ارائه می دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر ورامین تصریح کرد: با توجه به مستقر بودن پایگاه ثابت در محور قم – گرمسار، کالاهای مورد نیاز برای اجرای طرح زمستانی، در انبار این مرکز به طور کامل دپو و ذخیره شده تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: امکانات پایگاه شهید اردستانی و همچنین امامزاده عبدالله(ع) محور قم – گرمسار برای اسکان اضطراری در راه ماندگان تأمین شده و افراد و مسافران می‌توانند در صورت نیاز، در این مراکز اقامت کنند.
تاجیک تصریح کرد:با هماهنگی به عمل آمده با بخشداری جوادآباد از توابع شهرستان ورامین که در حاشیه محور قم- گرمسار واقع شده،‌ مساجد، حسینیه‌ها و تکایای این بخش نیز به منظور اسکان اضطراری آماده و تجهیز شده اند تا در مواقع ضروری این اماکن نیز آمادگی پذیرایی از مسافران را داشته باشند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.