با ما همراه باشید

اتاق خبر

شورای شهرستان در سیاست گذاری های کلان هر منطقه باید دخیل باشد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: شورای شهرستان در سیاستی گذاری های کلان هر منطقه باید دخیل باشد.

بهمن خطیبی در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای شورای شهرستان، شورای اسلامی شهرستانها را شورایی فرادستی خواند که در سیاست گذاری های کلان منطقه ای دخیل است و نباید به این شورا صرفاً دیدگاه تشریفاتی داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهرستان بمنظور پیگیری مطالبات مردم، همفکری مسئولان اجرایی با اعضای شورای شهرستان را موجب پیشرفت بیشتر مناطق عنوان کرد چرا که از نظر ایشان، نظرات این شورای فرادستی کارشناسی و بر مبنای آینده نگری است.

خطیبی از اعضای شورای اسلامی شهرستان خواست تا مشکلات و معضلات شهر و روستاهای تابعه را در قالب مکاتبه به فرمانداری ارسال نمایند و مسائل کلان منطقه ای را در نظر گیرند.

فرماندار قرچک اظهار داشت: به دلیل نوپا بودن شهرستان، زیرساخت های این منطقه ضعیف بوده اما قرچک پتانسیل های خوبی دارد که با همفکری مسئولان و دیگر صاحبنظران می توان از آنها بهتر استفاده کرد.

در ادامه نیز زاهدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری از اعضای شورای اسلامی شهرستان خواست طرح های پیشنهادی را بر اساس برنامه های افق توسعه پیش ببرند چرا که عدم توجه به آینده نگری مشکلات عدیده برای مردم بوجود خواهد آورد.

در ادامه نیز اعضای شورای اسلامی شهرستان به بیان دغدغه های موجود در این نهاد از جمله نبود بودجه حداقلی و همچنین بیان مشکلات منطقه پرداخته و گزارش اقدامات و پیگیری های صورت گرفته را تشریح کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.