با ما همراه باشید

اتاق خبر

به کار گیری ظرفیت فعالان اجتماعی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بر استفاده از ظرفیت فعالان اجتماعی در افزایش مشارکت مردم تأکید کرد.

بهمن خطیبی در نهمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان قرچک با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با مدیران خاطی برخورد می‌شود.

وی افزود: آموزش تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است بخصوص اعضای شعب و کارشناسان فناوری اطلاعات که از این جهت کمیته آموزش با برنامه ریزی مناسب و از طریق برگزاری دوره های آموزشی باید افراد روی توانمندسازی افراد کار کند.

خطیبی یادآور شد: برخورداری شعب اخذ رأی از امکانات و تجهیزات لازم، موضوعی است که بایستی در زمان حاضر نسبت به آن پرداخته شود و هرگونه کم و کاستی مرتفع گردد.

وی همچنین بر اهمیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و حمل و نقل تأکید کرد و گفت: از ظرفیت فعالان اجتماعی در افزایش مشارکت مردم باید بهره گرفته شود.

این مقام مسئول بیان کرد: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید به اصل بی طرفی و مؤلفه‌های مهم دیگر از جمله سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم توجه کنند.

فرماندار شهرستان همچنین بر ضرورت هماهنگی و همکاری کمیته ها با یکدیگر تأکید داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.