با ما همراه باشید

اتاق خبر

آزادسازی معابر شهری پاکدشت با هدف تأمین رفاه شهروندی

طرح آزادسازی معابر شهری در راستای رفع گره های ترافیکی به اجرا گذاشته شد.

داریوش پازوکی شهردار پاکدشت با بیان اینکه روند آزادسازی معابر شهری و املاک واقع در طرح تعریض شهری پاکدشت به صورت بی وقفه در حال پیگیری است، اظهار داشت: طرح آزادسازی معابر شهری و تخریب ملک های مزاحم که در این طرح قرار داشتند با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره های ترافیکی در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است عملیات تخریب و آزادسازی ملکی واقع در خیابان شهید اصغرمحمدی با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت ها و مسئولین شهرداری پاکدشت آغاز شده است.

پازوکی تصریح نمود: با توجه به موقعیت خیابان شهید اصغر محمدی که یکی از پرترددترین معابر شهر است و به دلیل وجود ملک مذکور شاهد گره های ترافیکی در طول روز بودیم، به منظور عریض تر ساختن، رفع مشکل تردد شهروندان و روان سازی ترافیک شهری اقدام به تخریب و آزادسازی شد.

شهردار پاکدشت با بیان اینکه آزاد سازی معابر پاکدشت با تصویب طرح تفصیلی سرعت بیشتری یافته است، اضافه کرد: آزاد سازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان دهنده توجه مدیریت شهری به بافت های قدیمی است و در همین راستا آزاد سازی معابر در اولویت کاری شهرداری بوده و شهرداری آمادگی دارد در صورت تقاضا برای تعریض و آزاد سازی معابر ترافیکی در شهر با متقاضیان واجد شرایط مساعدت کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.