با ما همراه باشید

اتاق خبر

نمایش خیابانی نیازمند فضای بازتری برای اجرا

کارگردان نمایش سفر جادویی گفت: نمایش خیابانی نیاز به فضای بازتری برای اجرا دارد.

روح الله سنایی، کارگردان نمایش سفر جادویی گفت: هر ساله استقبال مردم از نمایش های خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بسیار خوب است واین ازدحام جمعیت با توجه به فضا‌های درنظر گرفته شده باعث می‌شود ما در اجرای نمایش دچار مشکل شویم.

او که بیش از هفت دوره است در این جشنواره شرکت می‌کن، خواستار اجرای نمایش‌های خیابانی در فضا‌های بزرگ‌تر و با شیب مناسب برای تماشای مردم شد.

کارگردان نمایش سفر جادویی که از شهرستان پیشوا استان تهران در این جشنواره حضور دارد، افزود: بعد از ندین دوره برگزاری این جشنواره در همدان هنوز برخلاف رعایت نظم در اجرای نمایش صحنه‌ای نظم خاصی در اجرای نمایش‌های خیابانی نیست وانتظامات هیچهمراهی با گروه‌های نمایشی برای ایجادنظم ورعایت محدوده اجرای نمایش نمی‌کنند.

روح الله سنایی در مورد نمایش گروه خود هم گفت:این نمایش درمورد انتخاب علاقه نوجوانان در گروه سنی ۱۲ سال برای آینده خود است که متاسفانه هنوزدر کشور ماچندان به آن توجه نشده است.

او ادامه داد: در نمایش سفر جادویی یک نوجوان با ورود به قسمت‌های مختلف یک کتاب علایق، استعداد‌ها ونیاز‌ها خود را می‌شناسد و براساس آن راه آینده خود را انتخاب می‌کند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۱ آبان در همدان برگزار می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.