با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری ورک شاپ تصویر سازی در هنرستان دخترانه فدک شهرستان پاکدشت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و همکاری معاونت هنری سینمایی اداره کل و بنیاد فردوسی، ورک شاپ تصویر سازی با موضوع شاهنامه و پدافند غیرعامل در هنرستان کار و دانش فدک پاکدشت برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور دانش آموزان هنرستان کار و دانش فدک با هدف ترویج فرهنگ و هنر اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل به سرپرستی نرگس صافی دبیر هنری بنیاد فردوسی و حسن نوروز نیا کارشناس حوزه تجسمی اداره کل برپا شد .

گفتنی است در این کارگاه یک روزه طراحي کارتون با موضوع پدافند غیرعامل با استفاده از اساطیر فرهنگی در ایجاد پایداری امید و استقامت در برابر مصیبت ها و مشکلات برآمده از فشارهای خارجی و یا بلایای طبیعی به نحوی که دانش آموزان با حماسه سراهایی مانند شاهنامه آشنا شوند و طرح های خود را ارائه نمایند برگزار شد .

بنابر این گزارش؛ حسن نوروزنیا هدف از برپایی این نمایشگاه را آگاهی بخشی و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل از منظر هنر عنوان کرد و افزود: بی شک برگزاری نمایشگاه های هنری می تواند تاثیر بهتر و موثری در آشنایی دانش آموزان با موضوعاتی نظیر پدافند غیر عامل برقرار کند.

در ادامه نرگس صافی دبیر هنری بنیاد فردوسی در مورد این بنیاد و فعالیت های آن مر کز در حوزه کودک و نوجوان و جوانان و برپایی جشنواره ها و مسابقاتی که در فرهنگسراها برگزار خواهد کرد سخن گفت و دانش آموزان را جهت شرکت در این جشنواره ها دعوت کرد .

در پایان مدعوین از نمایشگاه های هنری دانش آموزان دیدن کرده و با غذاهایی که توسط خود دانش آموزان تهیه شده بود پذیرایی صورت گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.