با ما همراه باشید

اتاق خبر

توسعه متوازن در اولویت برنامه ریزی روستایی پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دهیاران باید توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دهند و نباید صرفاً به ساخت و ساز و اقدامات عمرانی در روستاها بسنده کنند.

حسین عباسی در نشست بررسی مسائل روستاها اظهار کرد: مسئولیت هایی که به ما سپرده می شود فرصتی است برای اینکه ایده ها و برنامه های خود را به منصه ظهور بگذاریم و کارنامه ای برای دوران مدیریتی محسوب می شود.

وی افزود: کوچک و بزرگ بودن مسئولیت ها اهمیت ندارد و مهم این است که در دوران مسئولیت خود به چه میزان در بهبود زندگی مردم اثرگذار باشیم.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دهیاران به عنوان مدیریت ارشد روستایی باید تحرک، تلاش و پویایی داشته باشند و با اقدامات خود توسعه را در روستاهای رقم بزنند که اساس و بنیان توسعه شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: علی رغم اینکه بیشتر توجهات در سال های گذشته معطوف به توسعه و عمران شهرها بوده است اما دولت طی چند سال اخیر اهتمام و توجه ویژه ای به توسعه روستایی دارد.

عباسی تصریح کرد: دهیاران باید توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دهند و نباید صرفا به ساخت و ساز و اقدامات عمرانی در روستاها بسنده کنند بلکه باید با اقدامات فرهنگی و اجتماعی به روستا روح داده و زندگی روستاییان را از بعد روانی و فرهنگی ارتقا دهند که این مهم با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی محقق می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.