با ما همراه باشید

اتاق خبر

اختصاص بودجه برای افزایش خدمات به مردم در بیمارستان قرچک

فرماندار قرچک گفت: برای رفع مشکلات بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک موضوع اختصاص بودجه مطرح شده است.

بهمن خطیبی در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) قرچک ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی در مسیر عتبات عالیات، کربلا و نجف توفیق الهی است که هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در پی دارد و همچنین موجب ایجاد امنیت و وفاق بین شیعیان جهان می شود.

وی با بیان اینکه با زنده نگهداشتن محرم و صفر به اهداف عالیه نظام می رسیم افزود: پیاده روی اربعین حسینی از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب بوده که به پشتوانه مردم صورت گرفته است.

فرماندار قرچک بیان داشت: اگر پتانسیل ها و استعدادهای این منطقه به خوبی شناسایی و در جهت تقویت آنها گام برداشته شود، رشد و توسعه شهرستان اتفاق می افتد، مسئولان شهرستان موظف هستند بخش عمده ای از مشکلات را مرتفع کنند و این از وظایف وزارت کشور و همچنین استانداری و فرمانداری است که در حد توان و امکان نیازمندی های اساسی را برطرف کنند.

وی افزود: قرچک با این جمعیت فزاینده و نزدیکی به تهران و ویژگی مهاجرپذیر بودن، یک تخت بیمارستانی هم نداشت و در سال گذشته با پیگیری های مردم و مسئولان بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید ستاری افتتاح شد و اکنون در بخش های مختلف به مردم خدمات می دهد هر چند این بیمارستان نقایصی دارد.

خطیبی اظهار داشت: با جلسه ای که اخیرا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای رفع مشکلات بیمارستان برکت شهید ستاری برگزار شد، اختصاص بودجه برای مدیریت بهتر بیمارستان از مسئولان منطقه ای مطرح شد.

وی با بیان اینکه برای بیمارستانهای تازه تأسیس در شهرستانهای تازه تأسیس هنوز اعتبار ویژه پیش بینی نشده است گفت: بر این اساس بودجه بیمارستان قرچک از سرجمع بیمارستان های حوزه دانشگاه شهید بهشتی استفاده می کند تا بودجه ویژه فقط برای آن در نظر گرفته شود.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه پایگاههای بهداشتی این شهرستان در چند سال اخیر رشد خوبی داشته و همچنین شاهد استقرار اورژانس و سایر خدمات بهداشی و درمانی و بیمه ای بوده ایم بیان داشت: قرچک اگر بخواهد به سرانه های استاندارد برسد فاصله دارد و از طرفی مطالبات مردمی زیاد است و باید تلاش بیشتری هم برای پیگیری اختصاص اعتبارات و هم برای رفع کاستی ها داشته باشیم و به همین دلیل مسئولان شهرستانی بر خود وظیفه می دانند برای رفع دغدغه های مهم مردم پیگری امور در وزارتخانه ها و ادارات کل مربوطه و استانداری باشند.

پایان پیام/

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.