با ما همراه باشید

اتاق خبر

احیا و بازسازی خط انتقال سابق روستای شوران

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا از احیا و بازسازی خط انتقال سابق روستای شوران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مسعود امینی اظهار داشت: چاه آب شرب روستای شوران تا زمان نصب دستگاه رزین جهت ارتقای کیفیت آب شرب در روستاهای شوران، قشلاق گنجی و علی آباد از مدار خارج می شود.

وی افزود: در همین زمینه احیا و بازسازی خط انتقال سابق روستای شوران و تزریق آب با کیفیت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا بیان کرد: همچنین مطالعات، طراحی و پیگیری اجرای خط انتقال آب شرب مجتمع امام علی(ع) جامکاران حدفاصل روستای زواره بید تا شوران به طول۲۵۰۰ متر صورت گرفته است.

امینی با اشاره به پیگیری تملک زمین و حفر یک حلقه چاه جهت تامین آب شرب روستای شوران، گفت: یک حلقه چاه به عمق ۲۳۰ متر جهت تأمین آب شرب مجتمع آبرسانی امام علی(ع) جامکاران با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال حفر و تجهیز شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا افزود: پروژه خط انتقال به طول ۱۷۰۰ متر و تفکیک ایستگاه پمپاژ مجتمع امام علی (ع) جامکاران جهت بهبود کیفی آب روستاهای شوران، علی آباد و قشلاق گنجی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی تصریح کرد: دریافت مجوز چاه شماره دو جلیل آباد و پیگیری حفر و تجهیز جهت افزایش میزان استحصال آب در مجتمع آبرسانی جامکاران از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط آبفار در سال جاری بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.