با ما همراه باشید

اتاق خبر

سومین جلسه عصرانه رسانه و مسئولان در پیشوا برگزار شد / فرماندار و شهردار پیشوا مهمان خبرنگاران

خبر استان : به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا ، شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا به اتفاق عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان با حضورخبرنگاران شهرستان های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت در سومین جلسه عصرانه رسانه و مسئولان به طرح مشکلات و رفع موانع منطقه پرداختند.

عصرانه خبر استان4

شیرزاد یعقوبی در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: با همه سختی و مشقت هایی که کار خبرنگاران دارد این حرفه مقدس است و نظرات خبرنگاران راهکارهای برای برای حل مشکلات شهرستان است و این بواسطه درگیر بودن و در میان مردم بودنشان است.

عصرانه خبر استان

یعقوبی در ادامه به سوال خبرنگاران در مورد دفن مکانیزه زباله در پیشوا گفت: روزانه با نظارت همکارانم در شبکه بهداشت و حفاظت محیط زیست زباله های پیشوا مکانیزه جمع آوری و معدوم می شوند.

وی تصریح کرد: پیشوا مرکز درمانی و یا بیمارستانی ندارد اما زباله های حدود 40مطب پیشوا جداگانه و با روش منطبق بانظارت اداره محیط زیست جمع آوری و اصولی معدوم می شوند که خبر اشتباه پایگاه خبری دیده بان بعد از آگاه سازی شهرداری اصلاح گردید.

یعقوبی در ادامه سوالات خبرنگاران به اقدامات فرهنگی پرداخت و افزود: شهرداری 12هزار مترمربع از اراضی در اختیار شهرداری را برای توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی واگذار کرده که از آن بعد می توان به واگذاری چند قطعه برای خانه عالم روحانیون مساجد اشاره کرد.

عصرانه خبر استان1

شهردار پیشوا به آسفالت معابر شهر اشاره کرد و عنوان داشت: حتی کوچه های شهرک های اقماری همچون خورشید هشتم دارای آسفالت هستند و تمام معابر شهر آسفالت شده اند.

یعقوبی در ادامه کارهای فرهنگی به پرداخت کامل نیم درصد درآمد شهرداری به نهاد کتابخانه ها پرداخت و گفت: شهرداری های بزرگترحتی از پرداخت این رقم استنکاف و ممانعت می ورزند اما با روی باز نسبت به این پرداخت اقدام می کنیم.

وی در خصوص احداث کتابخانه جامع شهر تصریح کرد: زمینی به مساحت 5هزار متر مربع در بلوار خلیج فارس به منظور احداث ساختمان کتابخانه جامع پیشوا در نظر گرفته ایم.

عصرانه خبر استان3

یعقوبی در خاتمه با تشکر مجدد از برپایی این عصرانه که می تواند زبان گویای مردم باشد، از نام گذاری خیابان یا محلی بنام خبرنگار و شهداری شهرستان های مجاور در شهر پیشوا خبر داد و تصریح کرد: بزودی در قالب لایحه ای این موارد را به صحن شورای اسلامی شهر پیشوا خواهم برد و نام برخی کوچه ها را از “جمهوری” به “جمهوری اسلامی” اصلاح خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.