با ما همراه باشید

اتاق خبر

۱۱ برنامه فرهنگی طی هفته گردشگری در قرچک اجرا می شود

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری قرچک گفت: ۱۱ برنامه فرهنگی طی هفته گردشگری در قرچک اجرا می شود.

مریم خدابنده در خصوص برنامه های اداره میراث فرهنگی قرچک به مناسبت هفته گردشگری و جهانگردی اظهار داشت: در این هفته و از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهرماه برنامه های متعددی اجرایی می شود.

وی افزود: نواختن زنگ گردشگری در مدرسه کمال و شهید داوود آبادی در روستای داوودآباد روز گذشته با حضور مسئولان شهرستان قرچک و دانش آموزان مدرسه به اجرا درآمد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری قرچک برگزاری تور های شهرستان گردی و هنرگردی به منظور آموزش و آشنایی با صنعت گردشگری، حضور در مدارس به منظور آموزش و فرهنگ سازی و معرفی ابعاد گردشگری، تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه های اقامتی قرچک و تجلیل از فعالان حوزه گردشگری در ادارات این شهرستان را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

خدابنده ادامه داد: بازدید از مجموعه های پذیرایی واقامتی و دفاتر خدماتی و مسافرتی قرچک، برگزاری کارگاه گردشگری با هدف گردشگری و اشتغال با همکاری مرکز علمی- کاربردی این شهرستان در روز چهارشنبه ساعت ۱۳ و برگزاری کارگاه گردشگری و کارآفرینی با همکاری آموزش و پرورش نیز در هفته گردشگری و جهانگردی اجرایی می شود.

وی گفت: برپایی نمایشگاه عکس گردشگری، برگزاری تور شهرستانگردی برای بانوان ادارت و تجلیل از اصحاب رسانه در حوزه گردشگری توسط فرماندار قرچک نیز برنامه های قابل اجرا در این هفته در راستای ترویج فرهنگ گردشگری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.