با ما همراه باشید

اتاق خبر

مرکز بهداشتی درمانی امام زمان(عج) در شهرستان قرچک افتتاح شد

خبر استان : مرکز بهداشتی درمانی امام زمان(عج) با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرماندار شهرستان قرچک و سایر مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

مرکز بهداشتی درمانی امام زمان(عج) با حضور شهنام عرشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، سید جواد رضوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، علی عبدی معاون عمرانی فرمانداری، عزیز رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان در خیابان محمدآباد شهرستان قرچک به بهره برداری رسید.
این مرکز خیرساز در ۱۸۰ مترمربع و شامل چهار طبقه است که دارای آزمایشگاه مرکزی، مرکز مشاوره، مرکز طب و واحد دندانپزشکی است.
فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه بهره برداری از این پروژه گفت: با توجه به جمعیت شهرستان قرچک، ساخت بیمارستان و مراکز متعدد بهداشتی و درمانی از مهمترین ضروریات این منطقه محسوب می شود.
مسعود مرسلپور با اشاره به روند ساخت بیمارستان دولتی ۶۴ تختوابی قرچک افزود: اهتمام دولت به حوزه سلامت مشهود است و با توجه به اینکه وجود بیمارستان نیز از مطالبات اصلی مردم شهرستان محسوب می شود به طور حتم ساخت این پروژه در اولویت برنامه های منطقه قرار گرفته است.
در ادامه عزیز رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت: ساختمان مرکز بهداشتی درمانی امام زمان ( عج) از طرف واقف خیر اندیش حاج حسن محمودی به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان واگذار شده است.
وی ضمن برشمردن محرومیتهای شهرستان قرچک بیان کرد: هدف از افتتاح این مرکز ارتقاء سلامت جسمی شهروندان، ارتقاء سلامت روان و بالا بردن بهداشت روان ، تشکیل پرونده بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات مشاوره روان و بهداشت کار و تکریم و کرامت انسانی – اسلامی در قالب خدمات پزشکی می باشد.
وی در پایان تصریح کرد: در این مرکز خدماتی نظیر پزشکی، مامایی، بهداشت خانواده، بیماری‌ها، دندانپزشکی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت روان، نمونه‌گیری غربالگری تیروئید و شنوایی سنجی به همشهریان ارائه می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.