با ما همراه باشید

اتاق خبر

آیین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات جنوب‌شرق استان تهران

خبر استان : مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم همچنین جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، اجتماعی و سیاسی و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات حضور داشتند. این مراسم عصر دوشنبه ۲ شهریور ماه ۹۴ ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه برگزار شد.

نمایشگاه مطبوعات2

جعفرکاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک اظهار داشت: خبرنگاران با تکیه بر دانش و ذوق و استعداد شخصی و با تهیه و تدوین اخبار و اطلاعات و انعکاس آن‌ها عامل تعیین کننده ای در نوع نگرش و بینش مخاطبان محسوب می‌شوند.

کاظمی با اشاره به نقش رسانه‌ ها در عصر جدید گفت: اگر ما امروز شاهد نگاه عدالت‌محور در اروپا و آمریکای لاتین هستیم بدون شک این ناشی از تاثیر رسانه‌های ایران است. امروز رسانه‌ها در اختیار استکبار جهانی هستنداما در ایران رسانه محور مردانگی، جوانمردی و مهرورزی هستند.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه بستر مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم با رسانه‌های فعال در منطقه را فراهم کرد و همچنین مردم به‌واسطه رسانه‌های در دسترس در این نمایشگاه مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.
در ادامه این مراسم به صورت ویژه ازخبرنگاران پیشکسوت تجلیل و در پایان از برگزار کنندگان و دست اندرکاران نمایشگاه و مسئولان غرفه های مطبوعات، خبرگزاریها و سایت های خبری با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های جنوب شرق استان تهران که از ۲۹ مرداد تا دوم شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با همکاری ادارات شهرستان در محل دائمی نمایشگاه‌های قرچک واقع در خیابان اصلی، روبروی سازمان آتش نشانی پذیرای علاقمندان به حوزه رسانه بود به کار خود پایان داد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.