با ما همراه باشید

اتاق خبر

‌ورود جدی مسئولان استانی و محلی برای رفع مشکلات تولید در پیشوا

‌معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار پیشوا از ورود جدی و تلاش مسئولان استانی و محلی حهت رفع مشکلات تولید در شهرستان خبر داد.

حمیدرضا تاجیک ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بیان کرد: در راستای اجرای سیاست های دولت و استانداری تهران، مشکلات واحدهای صنعتی از نزدیک و مورد به مورد پیگیری می شود.

‌وی افزود: به منظور تسهیل و رفع موانع تولید، استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار و مسئولان امر ورود جدی داشته و با حضور جلسات متعدد پیگیر رفع مشکلات هستند.

‌معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار پیشوا بیان کرد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور صاحبان صنایع بررسی می شود.

معاون فرماندار با اشاره به بررسی مشکلات واحد مفتول سازی “افرا سیم تک سدید” با حضور مدیرعامل این شرکت، گفت: خط تولید ‌این واحد تولیدی، حدود ۴ ماه است که آماده شده و با نصب ایستگاه گاز می تواند فعالیت خود را آغاز کند.

‌تاجیک افزود: ۷۰ درصد خط تولید این واحد صنعتی، دانش بنیان بوده و از نظر کیفیت حرف اول را در کشور می زند.

‌وی خاطرنشان کرد: مشکل این واحد صنعتی علاوه بر طرح در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از طریق شرکت گاز استان تهران پیگیری می شود.

بر اساس این گزارش، مشکلات شرکت چاشت آشام، واحد تولید مرغ رنگی و تعداد دیگری از واحدهای تولیدی شهرستان نیز در این جلسه بررسی و در خصوص رفع آنها تصمیم گیری شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.