با ما همراه باشید

اتاق خبر

‌برگزاری نشست استاد یاران صالحین استان تهران

نشست استاد یاران صالحین استان تهران در سپاه سیدالشهدا(ع) استان، با حضور ائمه جمعه شهرستانهای استان برگزار شد.

ظهر چهارشنبه نشست استاد یاران صالحین استان تهران در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی استاد شجره صالحین استان تهران و امام جمعه شهرستان ری‌، بر لزوم توجه جدی به استمرار حرکت صالحین و رفع موانع و جذب جوانان با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: روحانیت براساس وظیفه دینی وانقلابی خود در راه تحقق مقاصد صالحین تلاش خواهد کرد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) نیز با اشاره به اقدامات انجام شده، تصریح کرد: باید برنامه‌های صالحین با قوت هرچه تمام‌تر ادامه یابد.

وی اعزام به اردوهای تربیتی ویژه صالحین را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفتد: تابستان امسال تاکنون ۶ هزار نفر به این اردوها اعزام شده اند.

درحاشیه این نشست سیدمحسن محمودی استادیار صالحین شهرستان ورامین با انتقاد از بی توجهی رسانه ملی به شهرستانهای استان تهران گفت: باید جلوی این ظلم گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به استقلال برخی دستگاه ها در شهرستانهای استان مانند سپاه، نیروی انتظامی، آموزش وپرورش‌، بنیادشهید و…. خواستار حضور این دستگاه ها در شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای استان جهت تصمیم گیری های مناسب در حوزه های فرهنگی و تبلیغی برای شهرستانهای استان شد.

در این نشست استاد یاران شهرستان های ری، ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا، رباط کریم، شهریار‌ ، پردیس‌، قدس‌، بهارستان، دماوند و فیروزکوه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و آمادگی خویش را برای تحقق اهداف ارزشمند صالحین اعلام داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.