با ما همراه باشید

اتاق خبر

مسابقه کتابخوانی “یادت باشد” در پیشوا

به مناسبت روز ازدواج و دهه ولایت، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتابِ “یادت باشد” در حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا شروع شد. به گزارش ندای پیشوا؛ کتاب «یادت باشد» روایتی است …

ه مناسبت روز ازدواج و دهه ولایت، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتابِ “یادت باشد” در حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا شروع شد.

کتاب «یادت باشد» روایتی است عاشقانه از زندگی شهید مدافع حرم حمید ساهکالی مرادی که پاییز سال ۸۹ به کربلا رفت، پاییز سال ۹۱ عقد کرد، پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال ۹۴ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

«یادت باشد» کتابی است که می‌شود ساعت‌ها با آن خندید و روزها با آن اشک ریخت؛ کتاب را که ورق می‌زنی انگار برایت همه شهدا تصویر می‌ شوند و تازه می‌فهمی آنهایی که فدایی زینب شدند، چقدر شبیه هم هستند.

فرقی نمی‌کند اسمشان چه باشد! محمد بلباسی، محسن حججی، مصطفی صدرزاده، مهدی نوروزی یا حمید سیاهکالی و… این ها همگی «یادشان بود» تا ما «یادمان باشد» راه، از آسمان می‌گذرد.

گفتنی است، این مسابقه به همت انجمن ادبی قاف و با همکاری دفتر موقوفات شادروان شیخ جنید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار خواهد شد.

کتاب و پرسشنامه این مسابقه روز جمعه ۱۱ مرداد در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) و از ۱۲ تا ۱۷ مرداد در دفتر خدام افتخاری حرم توزیع می شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ نامه خود را از ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در ساعت اداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا همزمان به نماز مغرب و عشا به دفتر خدام افتخاری حرم تحویل دهند.

قرعه کشی جوایز نیز همزمان با عید سعید غدیر خم خواهد بود و جوایز آن دو کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و شش کارت هدیه است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.