با ما همراه باشید

اتاق خبر

دیدار خبرنگاران پیشوا و ورامین با ام الشهداء

مادران 4 شهید دفاع مقدس در در دیدار خبرنگاران دشت ورامین از کم لطفی و بی توجهی مسئولین نسبت به شهرستان پیشوا انتقاد کرد.

خبرنگاران شهرستان پیشوا و ورامین در حرکتی انقلابی با حضور در حوزه علمیه شهرستان پیشوا با ام‌الشهدا جنیدی، مادر 4 شهید دیدار کرده و با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

خانواده شهیدان جنیدی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس چهار شهید به نام های محمد، نصرالله، عبدالحمید و رضا را تقدیم اسلام کرده اند و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد جنیدی، پدر شهیدان جنیدی امامت جمعه رودسر را بر عهده داشت.

این خانواده از جایگاه ویژه ای در استان تهران برخوردار است و رهبر معظم انقلاب بارها به صورت سرزده با این خانواده شهید دیدار داشته‌اند و همچنین گفتنی است شهیدان نصرالله و رضا جنیدی در دهه 60 خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی بودند.

در این مراسم مادران شهیدان جنیدی ضمن تقدیر از خبرنگاران شهرستان پیشوا و ورامین اظهار داشت: خبرنگاران در منطقه باید تلاش بیشتری داشته باشند و و توقع من از جامعه خبری بیش از این است.

وی افزود: شهرستان پیشوا همانند یک بچه یتیم است که با بی توجهی سایرین مواجه است و هر زمانی که این منطقه در راستای پیشرفت و ترقی تلاش کرد، بعضا این اجازه به شهرستان داده نشد و جلوی این پیشرفت گرفته شد و در نتیجه این وظیفه خبرنگار است که از حق و حقوق شهرستان پیشوا دفاع کند و مطالبه‌گر باشد.

ام‌الشهدا جنیدی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کمبودهای‌ بسیار حائز اهمیت در شهرستان، عدم وجود یک بیمارستان مجهز و یک‌استخر محفوظ و مطلوب برای شهروندان است، فلذا وظیفه پیگیری این دست مسائل با خبرنگاران منطقه است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.