با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرماندار پیشوا برنامه‌های هفته دولت را تشریح کرد

خبر استان : فرماندار شهرستان پیشوا برنامه‌های هفته دولت این شهرستان را تشریح کرد.

عباس ملکوتی‌خواه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان پیشوا در هفته دولت را تشریح کرد.

فرماندار شهرستان پیشوا با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت به مردم و نماد و چشم‌انداز فعالیت‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته است.

‌وی گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری شده است توفقیات خوبی در زمینه‌های دیپلماسی حاصل شد که این مهم بدون همراهی و حمایت ملت شریف ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میسر نمی‌شود.

ملکوتی‌خواه با تاکید بر لزوم باشکوه و با کیفیت برگزار شدن برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد: به‌همین مناسبت و گرامیداشت روز کارمند همایش کارکنان دولت در شهرستان و شورای اداری پیرامون تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران برگزار ‌می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا بیان داشت: در هفته دولت در شهرستان پیشوا برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است که علاوه بر ارائه خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان، پروژه‌ای با حضور چاوشی معاون استاندار تهران نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: دیدار با مردم روستاهای یوسف رضا و سرگل در بخش مرکزی شهرستان پیشوا هفتم و هشتم شهریور ماه و دیدار با مردم جلیل‌آباد و روستای طارند در دوم شهریور با حضور مسئولان اجرایی شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌رو در هفته دولت است تا بتوانیم در یک فضای صمیمی ضمن ارائه عملکرد فعالیت‌های صورت گرفته به رفع مشکلات مردم بپردازیم.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: برکت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه وجود و حضور مردم است و این مردم  غیرتمند همیشه در همه صحنه‌های نظام حضور پیدا کردند و در همین راستا دو برنامه ملاقات مردمی در هفته دولت در شهر پیشوا با حضور در جمع مردم مسجد سرچشمه در دوم شهریور و مسجد بقیةالله (عج) در ششم شهریور انجام خواهد شد.

ملکوتی‌خواه در پایان گفت: با حضور در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه ششم شهریور فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان را به اطلاع مردم خواهیم رساند تا علاوه بر ایجاد همدلی بتوانیم از نظرات هموطنان در پیشبرد امور شهرستان پیشوا بهره ببریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.