با ما همراه باشید

اتاق خبر

سرای محله گل‌ها و فردیس قرچک به بهره‌برداری می رسد

شهرداری قرچک گفت: سرای محله گل‌ها و فردیس قرچک با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: هدف از احداث این پروژه توسعه مراکز فرهنگی و آموزشی شهر قرچک است و سرای محله گل‌ها و فردیس هر کدام با مساحت ۵۰۰ مترمربع که کلنگ آن توسط معاون استاندار تهران به زمین زده‌شده رو به اتمام است.

وی بیان داشت: مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر قرچک نیازمند توجه جدی است ازاین‌رو مجموعه مدیریت شهری با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر به پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی ازجمله ایجاد سرای محلات در مناطق کمتر برخوردار شهر توجه ویژه دارد که ساخت سرای محله در منطقه فردیس یکی از همین مناطق است.

این مدیر شهری اظهار کرد: ساخت ساختمان این ۲ سرای محله مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در حال حاضر عملیات سنگ نما و زیباسازی محوطه در دست اجرا است.

خرمی شریف بیان داشت: این سراهای محله با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری که هر کدام به مساحت ۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک بابیان اینکه این پروژه هم‌اکنون ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: سرای محله گل‌ها و فردیس در ۲ طبقه با ظرفیت ۱۶ کلاس در محل شهرک گل‌ها و فردیس احداث‌شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: کلنگ این ۲ پروژه با حضور محمد امامی امین معاون استاندار تهران به زمین زده شد که با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری قرچک به زودی مورداستفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.