با ما همراه باشید

اتاق خبر

قطعاً از وزیر کشور سوال خواهم کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً اگر من ببینم که این اتفاقات دوباره تکرار می‌شود به‌عنوان نماینده مردم موظفم که از وزیر کشور سئوال کنم.

در ارتباط با اغتشاشات اخیر توسط اراذل و اوباش جنوب شرق تهران اظهار داشت: دو پدیده بدحجابی و اراذل و اوباش که هنجارشکنانه است و موجب تهدید امنیت اجتماعی در شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا می شود را شاهد هستیم که هر دو مورد نیز در حیطه وظایف وزیر کشور است.

مسئول مستقیم برخورد با اراذل و اوباش وزارت کشور است

نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من به‌ویژه در ارتباط با پدیده بدحجابی عرض نمی کنم که تمام مسئولیت با وزارت کشور و نیروی انتظامی است زیرا در حوزه بدحجابی باید سایر نهادهای فرهنگی ورود پیدا کنند اما در حوزه اراذل و اوباش که امنیت مردم و جامعه را تهدید و خدشه دار می کنند مسئول مستقیم آن وزارت کشور است.

وی با بیان این‌که قطعاً وزارت کشور در ارتباط با اغتشاشات اراذل و اوباش باید پاسخگو باشد بیان داشت: امروز یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ما امنیت است و همیشه اعلام می کنیم که علیرغم تمام توطئه ها و تهدیدهای دشمنان ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و اکنون نباید اجازه دهیم که این امنیت دستخوش فعالیت های افراد معلوم الحال شود.