با ما همراه باشید

اتاق خبر

سرپرست فرمانداری ری:‌ محله علایین مشکلات زیادی دارد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: محله علایین شهرری با 12 هزار نفر جمعیت دارای مشکلات زیادی در حوزه های امنیت، آسیب های اجتماعی، امکانات رفاهی و تفریحی است که باید حل این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

احمد اسماعیلی راد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان ری با موضوع بررسی مشکلات محله علایین اظهار داشت: ساکنان ۱۲ هزار نفری محله علایین به دلیل نبود امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی مناسب امروز در معرض انواع مشکلات و معضلات اجتماعی هستند و سطح امنیتی و انتظامی این محله و شهرک گلستان بسیار پایین است.

وی ادامه داد: وجود کارخانه قدیمی سیمان، فقر شدید اهالی که بیشتر آنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و مستقر نبودن پلیس در این منطقه زمینه ایجاد انواع بزه‌ها و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد را فراهم کرده است.

وی ابراز کرد: این شهرک با وجود جمعیت جوان و نوجوان یکهزار و ۲۰۰ نفری فقط سه مدرسه در مقاطع مختلف دارد.

اسماعیلی راد یادآور شد: جوانان و نوجوانان محله علایین به دلیل کمبود امکانات رفاهی از جمله بوستان، سالن ورزشی و سراهای محله متناسب با جمعیت، در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های دولتی شهرستان ری باید در جهت تأمین نیازهای اجتماعی ساکنان محله علایین تلاش کنند، افزود: رسیدگی نکردن به مشکلات مردم این محله قدیمی در حال حاضر باعث ایجاد انواع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در آینده نزدیک می‌شود.

به گزارش ایرنا، محله علائین یکی از محلات منطقه ۲۰ و ناحیه پنج شهرداری تهران است که درضلع جنوب شرقی این منطقه و حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است. این محله بیش از ۱۸۰۰ سال قدمت دارد و دارای سه بنای تاریخی می‌باشد که معروفترین آنها قلعه گبری است.

محله علایین از شمال به جاده ورامین، ازجنوب به خیابان سیداشهدا (ع)، از شرق به کانال عباس آباد و از غرب به اتوبان شهید آوینی محدود است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.