با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح بیمارستان 62 تختخوابی قرچک در فروردین ماه 95

خبر استان : مسعود مرسل پور از افتتاح بیمارستان 62 تختخوابی قرچک در فروردین ماه سال آینده خبر داد .

فرماندار قرچک در مراسم گرامیداشت روز پزشک در درمانگاه دارالشفا قرچک اظهار داشت : درمانگاه دارالشفا قرچک خدمات خوبی به شهروندان ارائه می دهد و لازم است حمایت های بیشتری از این مرکز صورت گیرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود : امروز از بخش های مختلف دارالشفا از جمله مرکز نگهداری کودکان کم توان ذهنی و دیالیز بازدید به عمل آمد و می توان گفت که این مجموعه فرا شهرستانی است و مدیران و پرسنل این مرکز شایسته تقدیر هستند .

وی از تجهیز کارگاه بیمارستان قرچک خبر داد و افزود : با پیگیری صورت گرفته و طبق زمانبندی پیمانکار پروژه ، بیمارستان 62 تختخوابی قرچک در فروردین ماه سال آینده افتتاح می گردد .

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های هفته دولت افزود :  : چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۱ میلیارد ریال با حضور صفرعلی براتلو معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مرسلپور تصریح کرد : آبیاری نوین(کم فشار) روستای داودآباد به متراژ ۱۰ هکتار و آبیاری نوین در روستای داودآباد به متراژ ۱۵ هکتار از پروژه های ملی هستند که در این هفته به بهره برداری می رسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: همچنین مرکز بهداشتی درمانی امام زمان(عج)، آزمایشگاه مرکزی، مرکز مشاوره پیش از ازدواج، مرکز طب و واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی امام زمان(عج) افتتاح خواهند شد که هر پنج مرکز در یک ساختمان چهار طبقه استقرار یافته اند.

وی همچنین به احداث خروجی پست ۶۳ مگابایت پوئینک، رفع مشکلات برق رسانی در روستاهای داودآباد، قشلاق جیتو و زیباشهر اشاره کرد و گفت: پروژه آسفالت کمربندی روستای قشلاق دوم نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک به افتتاح بلوار خیابان امام خمینی(ره) روستای قشلاق جیتو اشاره و از مرحله دوم اجرای زه کشی روستای محمد آباد و درمانگاه روستایی روستای قشلاق دوم خبر داد.

وی همچنین افزود: در این هفته طرح هادی روستاهای امین آباد، صالح آباد، داود آباد و روستای ولی آباد با اجرای جدولگذاری و زیرسازی آسفالت سطح این روستاها انجام خواهد شد.

مرسلپور تأکید کرد: امید است نهضت خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان قرچک بیش از گذشته شود چراکه هفته دولت نوید اهتمام بیشتر برای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی در این منطقه خواهد بود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.