با ما همراه باشید

اتاق خبر

هیات امنای امامزاده زید (ع) ۱۰۰ هزار جلیقه نجات به سیل‌زدگان خوزستانی ارسال کرد

با همراهی یک خیر، ۱۰۰ هزار جلیقه نجات با تلاش زندانیان ندامتگاه تهران در چرمشهر ورامین دوخته و به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

حسن‌پور عضو هیات امنا امامزاده زید (ع) بازار تهران اظهار کرد: بعد از بروز واقعه سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور تمام تلاش هیات امنای این امامزاده برای کمک حداکثری به مردم حادثه سیل‌زده بود و به همین دلیل یکی از اجناسی که می‌توانست به آن‌ها کمک کند جلیقه نجات بود زیرا سطح آب در آن مناطق افزایش زیادی پیداکرده بود که می‌توانست مشکل‌ساز باشد.

وی افزود: با همراهی هیات امنای امامزاده زید (ع) واقع در بازار تهران و یکی از بانیان خیراندیش برنامه تهیه و دوخت ۱۰۰ هزار جلیقه نجات در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیات امنا امامزاده زید (ع) بازار تهران تصریح کرد: با تهیه اقلام اولیه دوخت جلیقه‌های نجات، زندانیان ندامتگاه تهران واقع در چرم شهر ورامین آمادگی خود را برای دوخت آن اعلام کردند که پس از آماده شدن توسط آقای علی روحی از اعضای هیات امنای امامزاده زید (ع) بازار به استان خوزستان ارسال شد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ علی روحی برای اولین بار در کشور و در زندان اوین تهران تعداد 69 واحد سوئیت کامل به نیت حضرت زینب کبری (ع) با همه امکانات پذیرایی برای دیدار زندانیان با همسر خود ساخت که هر زندانی می‌توانست ماهی یک‌بار از آن استفاده کند که البته این اقدام خیر وی با استقبال سازمان زندان‌ها و مسئولین زندان اوین و همچنین زندانیان مواجه شد. ضمن اینکه حمایت‌های فرهنگی دیگری هم از زندانیان انجام داده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.